Általános kérdések:
Hogyan regisztrálhatok?
A regisztrációhoz e-mail cím, jelszó, vezetéknév, keresztnév és telefonszám megadása szükséges. A regisztráció feltétele az Adatkezelési Tájékoztatás elfogadása. Ha szeretnél hírlevelet kapni, ezt már a regisztrációnál jelezheted. A sikeres regisztrációról küldünk egy automatikus értesítést e-mail-ben. Ezt követően a felhasználói fiók aktiválásáról is értesítünk e-mail-ben.
Vásárolhatok-e regisztráció nélkül?
Regisztráció nélküli vásárlásra nincs lehetőség.
Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?
Hírlevél feliratkozásra már regisztrációnál is van lehetőség. Amennyiben ezt nem történt meg, akkor az oldal alján található Hírlevél menüben tudsz feliratkozni az adatkezelési hozzájárulás szövege melletti checkbox bepipálását követően. Az Adatkezelési Tájékoztatást a fejléc és a lábléc külön menüpontjaiban is megtalálod.
Hogyan találhatom meg legegyszerűbben a terméket amit keresek?
A kezdőoldal fejlécében a "keresés" gomb előtti mezőbe beírt szöveg vagy szövegrészlet alapján tudsz legegyszerűbben keresni termékeink között. Ha úgy gondolod, hogy túl sok a találat, akkor a kereső mező előtt található "Minden kategória" legördülő menüje segítségével szűkítheted a találatokat. Raktárkészlet gyors listázására készletszűrő áll rendelkezésre, amely a kiválasztott kategóriában készleten lévő termékeket listázza.
Mit tehetek, ha nem találtam meg a terméket amit keresek?
Töltsd ki a főoldal jobb oldalán található "Ezt keresem" űrlapot, és hamarosan válaszolunk.
Üzletben, bemutatóteremben meg lehet nézni a webáruházban megtekintett termékeket?
A metommusic.hu internetes áruház, így a termékek üzletben vagy bemutatóteremben történő megtekintésére nincs lehetőség.
Hogyan vehetek részt a törzsvásárlói programban?
A felhasználó a törzsvásárlói programban meghirdetettek szerint válik jogosulttá válik a törzsvásárlói kedvezményre. A program feltételei a kedvezmények menüpontban találhatók.
Akciós termékeknél igénybe lehet-e venni a törzsvásárlói kedvezményt?
Akciós termékek megvárlása esetén a törzsvásárlói kedvezmény nem vehető igénybe. Különböző akciók és kedvezmények nem vonhatók össze.
A webáruházban minden megvásárolható áru új termék?
A metommusic.hu oldalán meghirdetett összes termék új.
Használt termék kapható a webáruházban?
Használt termék nem kapható a webáruházban. Minden termékünk gyári csomagolású új termék.
Vásárlással és fizetéssel kapcsolatos kérdések:
Mit tartalmaznak a feltüntetett árak?
A feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák az általános forgalmi adót, de nem tartalmazzák a szállítással és fizetéssel kapcsolatos díjakat. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
Kapok-e számlát a megvásárolt termékekről?
Minden termékünkről elektronikus számlát állítunk ki a megrendelésben megadott adatok alapján, és e-mail-ben küldjük.
Hogyan rendelhetem meg a kiválasztott terméket/termékeket?
A kiválasztott termék/termékek a "kosárba" gomb megnyomásával helyezhetők a kosárba. A kosár tartalma az oldal jobb szélén található "kosár" gombbal tekinthető meg. Ezt követően megrendelés a "tovább a pénztárba" gomb segítségével folytatható. A szállítási adatok, a szállítási mód, a fizetési mód és a számlázási adatok megadását követően történik meg a rendelés összesítése a "tovább az összegzéshez" gombbal. A megrendelés folyamata alatt a piros színű "vissza a kosárba" gombbal bármikor lehetőség van visszalépésre, és a korábban megadott adatok módosítására, az összegző oldalon pedig módosítható a szállítási cím, a szállítási mód és a fizetés módja. A megrendelés az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadását követően a zöld színű megrendelem gombbal véglegesíthető. Az elküldött megrendelés a továbbiakban a "fiókom" oldalon a korábbi rendelések hivatkozásra történő kattintással tekinthető meg.
Ha a megrendelés elküldése után még szeretnék más terméket is vásárolni mi a teendő?
Ebben az esetben, kérjük a music@metom.hu e-mail címen jelezni, hogy az újabb megrendelést kezeljük az előző megrendeléssel összevontan.
Mennyi idő alatt történik meg a vásárlás visszaigazolása?
A rendelést követően automatikus visszaigazolást küldünk. A rendelés feldolgozása és a készletellenőrzés 24 órán belül megtörténik, majd értesítünk a rendelés feldolgozásáról és a szállítás várható időpontjáról.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
A fejléc "Üdvözöljük...." feliratú menüpontjának legördülő menüjében a korábbi rendelések között találhatók az elküldött rendelések. A megnéz gomb megnyomásával megtekinthetők a rendelés részletei és nyomon követhető, hogy éppen hol tart a feldolgozása. Ha változik a rendelés állapota, akkor erről e-mail-ben is értesítünk.
Ha a kiválasztott termék nincs készleten, hogyan rendelhetem meg?
Azok a termékek is kosárba rakhatók, amelyek nincsenek készleten. Célszerű ezeket külön rendelést leadni, mivel megérkezésük a beszerzési forrástól függően hosszabb időt vesz igénybe. A megrendelés beérkezését követően tájékoztatunk arról, hogy mikorra várható a kiválasztott termék érkezése. A rendelés állapotát az előző pontban foglaltak szerint követheted nyomon.
Ha a megrendelt termék nincs készleten, kell-e előre fizetnem?
Nem kell előre kifizetni a termék árát, ha az a megrendeléskor nincs készleten. Értesítést küldünk amikor a termék megérkezett és egyeztetjük a fizetés részleteit. Az értesítést megelőzően nincs szükség a megrendelt termék árának előre történő kifizetésére.
Termék beszámításra van lehetőség?
Termék beszámítására nincs lehetőség. A megvásárolt termékek ára kizárólag a fizetési feltételekben feltüntetett fizetési módok valamelyikével egyenlíthető ki.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
- biztonságos online fizetés bankkártyával az OTP Simple Pay pénzügyi szolgáltató rendszerén keresztül
- banki átutalás a Metom Ház Kft. OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11742506-21454459 számú bankszámlájára
- készpénz - személyes átvételkor
- utánvét - csomagküldés esetén készpénzben vagy bankkártyával
Szállítással kapcsolatos kérdések:
Több termék egyszerre történő megrendelése esetén mennyi szállítási költséget kell fizetni?
Több termék egyszerre történő megrendelése esetén a rendelési folyamat során kiválasztott szállítási költség összegét kell fizetni. Amennyiben több rendelést szeretnél egy csomagban megkapni, akkor a megrendelés megjegyzés rovatában ezt jelezheted, vagy írj e-mailt. Ha a rendelések leadása között több mint 2 munkanap telt, akkor egyben történő szállítás csak abban az esetben lehetséges, ha a csomag még nem került lezárásra.
Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?
A megvásárolt termékeket az MPL vagy a Foxpost szállítja a kívánt helyre: házhoz, Posta Pontra, Postán maradóra vagy csomagautomatába.. Az csomagautomaták aktuális listája az alábbi linkeken érhető el:
https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postamachine
https://foxpost.hu/csomagautomatak?gclid=EAIaIQobChMIneHo0b7o7AIVGQB7Ch2TLg04EAAYASACEgIOR_D_BwE
Mennyi idő alatt kapom meg a megvásárolt terméket?
Az átvétel és a fizetés módjától függően a készletről megvásárolt termék akár megrendelés feldolgozását követő 1-3 munkanapon belül átvehetők. Az átvétel várható időpontjáról e-mail-ben értesítést küldünk. Kiemelt ünnepi időszakokban a futárszolgálatok túlterheltségének függvényében a csomagok kiszállítása hosszabb időt is igénybe vehet.
Milyen csomagolásban érkezik a termék?
A termék jellegének megfelelő csomagolásban, gondosan csomagolva szállítjuk a megvásárolt lemezeket: speciálisan lemezek szállításához kialakított kartonpapírból készült dobozokban vagy buborékfóliával bélelt borítékban. Az utóbbit csak CD-k esetén alkalmazzuk, ha a rendelt mennyiség 3-4 db alatt van. Ennél több CD szállítása kartonpapír dobozban történik.
A kiszállított áru átvételkor mire kell figyelni?
Átvételkor mindenképpen szükséges ellenőrizni a csomagolás épségét. Amennyiben a csomagolás sérült jegyzőkönyvet kell felvenni róla a futárszolgálat munkatársának jelenlétében. Automatából történő átvétel esetén készíts fotót a sérült csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról és az esetlegesen sérült termékről. A szállítást végző cég felé kell jelezni, hogy a csomag sérülten érkezett. A termék szállítás során történt károsodásáért a szállítást végző partner felel.
Személyes átvétel egyeztetése hogyan történik?
A Webáruházban megvásárolt termékeket alapvetően csomagküldéssel továbbítjuk, de korlátozottan személyes átvételére is van lehetőség. E-mail-ben és telefonon egyeztethető az átvételi helyszín és időpont.
Átvehető-e üzlethelységben a megvásárolt termék?
Nem, a termékek átvételére üzlethelység nem áll rendelkezésre.
Egyéb kérdések:
Mi a teendő, ha a termék sérült csomagolásban érkezik?
Ha a csomagolás sérült, akkor jegyzőkönyvet kell felvenni róla a futárszolgálat munkatársának jelenlétében. Automatából történő átvétel esetén készíts fotót a sérült csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról és az esetlegesen sérült termékről. A szállítást végző cég felé kell jelezni, hogy a csomag sérülten érkezett. A termék szállítás során történt károsodásáért a szállítást végző partner felel. A sérült csomagolásról és az esetlegesen megsérült termékről készült fényképeket és a jegyzőkönyv másolatát a metommusic.hu e-mail címre is el kell küldeni.
Mi a teendő, ha meggondoltam magamat és szeretnék elállni a vásárlástól?
Az erre irányuló szándékot jelezni kell felénk, és a már átvett terméket vissza kell küldeni. A visszaküldés költségei a visszaküldő felet terhelik. Elállás miatt utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Elállásra a termék kézhez vételtől számított 14. nap lejárta előtt megküldött elállási nyilatkozattal van lehetőség. Elállási nyilatkozat minta az ÁSZF-ben található. Az elállási jog részletes szabályait az Általános Szerződési Feltételek 7. pontja tartalmazza.
A gyári csomagolásból kibontott hibátlan terméket visszaküldhetem?
A lezárt csomagolású hang és képfelvétel nem küldhető vissza, ha a csomagolás felbontásra került. Kizárólag a eredeti csomagolású bontatlan sérüléstől mentes termék visszaküldésével gyakorolható az elállás joga.
Mi a teendő, ha a termék gyári hibás?
A gyári hiba észlelését követően értesíts bennünket e-mail-ben. Írd le, hogy pontosan millyen hibát tapasztaltál és a hiba jellegének megfelelően küldj fotót és/vagy hangfelvételt a hibás termékről, hogy mielőbb megkezdhessük a reklamációs ügyintézést. Az ügyintézéshez szükséges még a hibás termék beazonosításához szükséges pontos megnevezés (előadó, cím, formátum, vonalkód - ha van rajta - és a vásárlás dátuma). A reklamációról jegyzőkönyvet veszünk fel, és az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint rendezzük a problémát.
Hogyan lehet visszaküldeni a terméket?
A terméket lehetőleg abban a csomagolásban küldd vissza címünkre, vagy a velünk előzetesen egyeztetett csomagpontra vagy automatába, amelyben érkezett. Ha ez már nem lehetséges, akkor mindenképpen olyan csomagolásban, amely megóvja épségét a szállítás közben. A visszaküldés költsége elállás esetén a visszküldő felet terheli.
Viszonteladók vásárolhatnak-e a webáruházban?
Viszonteladók nem vásárolhatnak a Webáruházban.
Egyféle termékből hány darab rendelhető egyszerre?
Egyféle termékből egyszerre max. 2 db rendelhető.
Miért szükséges nyilatkozni arról, hogy a vásárló rendelkezik-e adószámmal?
Az online számla adatszolgáltatási kötelezettség teljesítéhez szükséges információ hogy a vevő milyen minőségben vásárol. A számlázási adatok megadásakor a cím hozzáadása során jelölhető, hogy cég (vagy más adószámmal rendelkező gazdálkodó szervezet) részére történik a vásárlás. Amennyiben a vásárló rendelkezik adószámmal, azt a számlán az eladó köteles feltüntetni.
Természetes személy vásárlása esetében a felhasználó által megadott számlázási adatok arra irányuló nyilatkozatnak minősülnek, hogy a vásárlás magánszemély részére történik.